Help & FAQ's
Account
Ik ben nog geen klant, hoe kan ik de prijzen van INTERBOSCH inzien?
Ik ben nog geen klant, hoe kan ik de prijzen van INTERBOSCH inzien?
Hiervoor kunt u eenvoudig een account aanmaken via onze website. Uw account wordt vervolgens geverifieerd. Zodra dit is afgerond, krijgt u toegang tot ons volledige assortiment inclusief prijzen.
Word nu klant: Registreer hier
Mijn account werkt niet meer, kunnen jullie dit herstellen?
Mijn account werkt niet meer, kunnen jullie dit herstellen?
Controleer eerst of uw gebruikersnaam correct is. Dit is het e-mailadres waarop u de activatielink van onze website heeft ontvangen.
Komt deze overeen, maar lukt het nog steeds niet om in te loggen? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@interbosch.nl of bel ons op +31 (0)72 540 5024. We helpen u graag verder!
Kan ik ook een account aanmaken als consument?
Kan ik ook een account aanmaken als consument?
Nee, wij zijn uitsluitend een B2B-portaal. Voor registratie is een geldig KvK en/of BTW-nummer vereist. Alleen zakelijke klanten kunnen een account aanmaken en gebruikmaken van onze diensten.
Kan ik mijn bedrijfsnaam veranderen?
Kan ik mijn bedrijfsnaam veranderen?
Indien je bedrijfsnaam of BTW-nummer verandert, vragen we je om een e-mail te sturen naar support@interbosch.nl met de aangepaste gegevens. Na verificatie zullen we een bevestiging en update per mail terugsturen.
Bestellen
Wat is jullie minimale orderwaarde?
Wat is jullie minimale orderwaarde?
Wij hanteren een minimum orderbedrag van €350 exclusief BTW. Bestellingen onder dit bedrag kunnen helaas niet worden verwerkt, zodat we een efficiënte verwerking en een goede prijs-kwaliteitverhouding kunnen blijven waarborgen.
Waarom kan ik mijn bestelling niet afrekenen?
Waarom kan ik mijn bestelling niet afrekenen?
Het is mogelijk dat een van de producten in uw winkelwagen niet op voorraad is in de gewenste hoeveelheid. Controleer uw winkelwagen zorgvuldig. Blijft het probleem zich voordoen? Neem dan gerust contact met ons op, we helpen u graag verder.
Contact: u kunt ons bereiken via e-mail op info@interbosch.nl of telefonisch via +31 (0)72 540 5024. Wij staan klaar om u snel en deskundig te helpen.
Wat als ik met iemand wil spreken?
Wat als ik met iemand wil spreken?
We komen graag met u in contact! Heeft u vragen, opmerkingen of feedback? Neem gerust contact met ons op – wij zorgen ervoor dat u binnen 2 werkdagen een reactie ontvangt.
Voor vragen over artikelen kunt u ons bereiken via e-mail op info@interbosch.nl of telefonisch via +31 (0)72 540 5024. Wij staan klaar om u snel en deskundig te helpen.
Versturen
Wat zijn de vrachtkosten?
Wat zijn de vrachtkosten?
Vanaf 1 januari 2025 gelden de onderstaande vrachtkosten:
Voor Nederland:
- €300 tot €649 bedragen de vrachtkosten €45,-.
- €650 tot €999 bedragen de vrachtkosten €30,-.
- €1.000 of meer leveren wij franco (zonder verzendkosten).
Let op: voor leveringen naar de Waddeneilanden geldt een aparte toeslag.
Alle genoemde bedragen zijn exclusief btw.
Voor België en Luxemburg:
- €300 tot €649 bedragen de vrachtkosten €65,-.
- €650 tot €999 bedragen de vrachtkosten €50,-.
- €1.000 tot €2.500 bedragen de vrachtkosten €20,-.
- €2.500 of meer leveren wij franco (zonder verzendkosten).
Alle genoemde bedragen zijn exclusief btw.
Voor alle overige landen worden de vrachtkosten achteraf in rekening gebracht.
Wie is jullie transporteur?
Wie is jullie transporteur?
Voor Nederland, België en Luxemburg is onze transporteur Stad Alkmaar.
Voor Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland is onze transporteur Van Duuren.
Voor de overige landen maken wij gebruik van DHL Freight.
Samen met onze transporteurs zorgen wij dat we een betrouwbare en snelle levering kunnen garanderen, waar ter wereld uw bedrijf zich ook bevindt.
Wat zijn de bezorgtijden en eventuele toeslagen?
Wat zijn de bezorgtijden en eventuele toeslagen?
Standaard vinden leveringen plaats op werkdagen (maandag tot en met vrijdag) tussen 08:00 en 17:00 uur. Als u pas vanaf 09:00 uur aanwezig bent, kunnen wij hier rekening mee houden.
Wilt u op een specifieke dag geen levering ontvangen, geef dit dan tijdig aan ons door zodat wij de planning hierop kunnen afstemmen.
Naar welke landen verzenden jullie?
Naar welke landen verzenden jullie?
We opereren wereldwijd.
Wat is jullie verzendtijd?
Wat is jullie verzendtijd?
Wij streven ernaar om binnen enkele werkdagen uw order te versturen. Zodra wij uw order verstuurd hebben ontvangt u een track and trace per mail.
Artikel
Kan ik een artikel reserveren?
Kan ik een artikel reserveren?
Ja, dit is mogelijk bij afname van een volledige pallet. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
U ons bereiken via e-mail op info@interbosch.nl of telefonisch via +31 (0)72 540 5024. Wij staan klaar om u snel en deskundig te helpen.
Wanneer is een artikel weer op voorraad?
Wanneer is een artikel weer op voorraad?
Voor vragen over artikelen kunt u ons bereiken via e-mail op info@interbosch.nl of telefonisch via +31 (0)72 540 5024. Wij staan klaar om u snel en deskundig te helpen.
Retouren en terugbetalingen
Hoe retourneer ik een product?
Hoe retourneer ik een product?
U kunt een product retourneren door contact met ons op te nemen via info@interbosch.nl. Wij voorzien u vervolgens van de benodigde retourinstructies. Zorg ervoor dat het artikel ongebruikt en in de originele verpakking wordt teruggestuurd.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn terugbetaling ontvang?
Hoe lang duurt het voordat ik mijn terugbetaling ontvang?
Zodra wij het geretourneerde product hebben ontvangen en gecontroleerd, verwerken wij de terugbetaling binnen 10 tot 14 werkdagen. Het kan vervolgens enkele dagen duren voordat het bedrag zichtbaar is op uw rekening, afhankelijk van uw bank of betaalmethode.
Locatie
Hebben jullie een fysieke winkel?
Hebben jullie een fysieke winkel?
Wij heten u van harte welkom in onze fysieke winkel, waar u ons uitgebreide assortiment rustig kunt bekijken en direct producten kunt meenemen. Ook hier geldt een minimale orderwaarde van €350 exclusief BTW, zodat wij onze service en scherpe prijsstelling kunnen blijven garanderen.
Locatie: Toermalijnstraat 11, 1812 RL, Alkmaar, Nederland
Hebben jullie een showroom?
Hebben jullie een showroom?
Laat je inspireren in onze ruime showroom van maar liefst 2000m². Ontdek ons uitgebreide assortiment, ervaar de producten van dichtbij en ontvang persoonlijk advies van ons team. Ideaal voor inkopers die graag zelf willen zien wat ze aanbieden aan hun klanten.
Bezoek showroom: Op afspraak
Locatie: Toermalijnstraat 11, 1812 RL, Alkmaar, Nederland
Wat is jullie afleveradres en locatie?
Wat is jullie afleveradres en locatie?
Voor leveranciers is ons afleveradres:
Fluorietweg 15, 1812 RL, Alkmaar, Nederland.